FANDOM

Słowem początku...Edytuj

Witajcie,

Nasza Wikia w końcu stała się realnym faktem. Czeka nas zaś wiele pracy i wysiłku. Mimo wszystko nikt nie każe nam się śpieszyć, a mamy czas. Wikia się przyda, bo wraz z usunięciem energii przybywa coraz więcej ludzi - ludzi nie mających wcale pojęcia o grze.

Wikia jest teraz w facie alfa/beta/theta/omega/pri rilejs i na razie nie chce jej zbytnio upubliczniać - nie ma po co.

Pierwsze wytyczneEdytuj

Pozostawiam wam jednak wytyczne na początek, żebyśmy się nie pogubili. Tak więc mam kilka próśb, a'ka zasad, aby wiki wyglądała w miarę czytelnie i jednolicie.

  • Po pierwsze primo: Zainstalujcie sobie -jeżeli nie macie- słownik w przeglądarce. Jak macie jakieś problemy, to polecam też to; http://www.korektor.net/slownik.html
  • Bądźcie rzeczowi. Artykuły absolutnie nie mogą zawierać prywatnych opinii. Od tego będą inne działy potem.
    Artykuły muszą także być encyklopedyczne (ale bez zbytniej przesady).
  • Skupcie się na początek na podstawach. Musimy zbudować pierw szkielet strony. Template mamy puste, a wypełnienie ich nie będzie łatwe. Najpierw zróbmy najważniejsze artykuły.
  • Póki co możemy użyć zdjęć i mediów z oficjalnej wiki, aczkolwiek potem np. zdjęcia stworów zostaną zmienione na te z Spiral Spy.
  • Jeżeli będziecie wgrywać zdjęcia, bądź też wklejać linki do zdjęć stworów róbcie to na zasadzie szablonu: [[Plik:tier-nazwa_stwora-żywioł.rozszerzenie]]. Na przykład [[Plik:t3-wolver-shock.png]]
  • Nazwy artykułów odnośnie przedmiotów i potworów mają być po angielsku. W artykule zaś można umieścić polską wersje nazw w nawiasie. Jednak unikajcie tłumaczeń dosłownych albo bezsensownych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki