FANDOM

BOSS-Snarbolax.png

Snarbolax to boss z Tier 1. Zamieszkuje on Gloaming Wildwoods, oraz występuje w misji rangi 3-2: Shadow of the Beast.
Snarbolax normalnie jest niewrażliwy na obrażenia, jednak gdy jest on ogłuszony przez Beast Bell da się go zranić.

ProfilEdytuj

Mówi się o nim, że to ogromna bestia, okryta w żyjące cienie. Ten ciemny drapieżnik lubi bawić się swoją ofiarą przed zadaniem ostatecznego ciosu. Żyje on w dzikich lasach, wraz z maszynami oraz zabójczymi bestiami. Niewielu odważyło się tam udać.
Podróż przez Gloaming Wildwoods zaleca się podróż tylko dla tych, którzy opanowali walkę w Tier 1, oraz są gotowi na walkę z tak potężną bestią.
Nieprzygotowani nigdy nie powrócili...

TaktykaEdytuj

Snarbolax jest niewrażliwy na wszelakie obrażenia i statusy (w tym fiolki). Mimo to, gdy jest ogłuszony traci swoją niewrażliwość. Jedyny sposób ogłuszenia go to uderzenie w Beast Bell
Plik:BOSS Snarbolax stun.png
znajdujący się na środku pola bitwy, gdy jest blisko niego. Po ogłuszeniu przez Beast Bell, użycie fiolki ogłuszenia nie wydłuża czasu ogłuszenia.

WalkaEdytuj

Najlepiej wybrać jedną osobę z drużyny z największym refleksem, aby zajęła się uderzaniem w Beast Bell, kiedy Snarbolax podejdzie dostatecznie blisko, by mógł zostać ogłuszony.
W czasie oczekiwania na ten moment cała drużyna powinna chować się za tarczą i unikać ataków, gdy ta się ewentualnie złamie. Nie warto ryzykować ładowaniem charge - potwór aktywuje niewrażliwość tuż po kilku otrzymaniu dostatecznych obrażeń. Gdy zostanie ogłuszony, cienie zejdą z jego ciała, a sam potwór stanie się żółty - to moment, aby zaatakować.

Wrogowie
Bestie ChromaliskWolver
Szlamy Jelly CubeLichenPolyp
Gremliny Gremlin ThwackerGremlin ScorcherGremlin DemoGremlin KnockerWarmaster SeerusGhostmane StalkerGremlin MortafireGrinchliny • Gracken
Konstrukty LumberScuttlebotRetrodeGun Puppy
Demony DeviliteTrojanGreaverGorgoMaulosArkus
Nieumarli Dust ZombieBombieDeadnaughtPhantomGreaverLost SoulGrave ScarabFreed SoulGourdling
Wrogowie bez rodzin ShankleWispCreep CakeSwarm
Bossowie SnarbolaxRoyal JellyRoalmulus TwinsLord Vanaduke

Więcej z Fandomu

Losowa wiki