FANDOM

Rycerze (oryginalna nazwa: Spiral Knights. Dosłownie: Spiralni rycerze) to bohaterzy tytułowi oraz jedyna grywalna rasa gry.

FizjologiaEdytuj

Rycerze to organiczne, humadoidalne stwory cechujące się stosunkowo średnim wzrostem, ciemną skórą, oraz krótkimi stopami. Mają oni zmysły wzroku, słuchu, węchu, oraz smaku. Mają zęby. Muszą się odżywiać oraz oddychać. Są w stanie podnosić duże ciężary.

Jako organiczne stwory, Rycerze odczuwają uczucia (takie jak ból) oraz emocje, mają także cechy charakteru.

KulturaEdytuj

Nie ma informacji o kulturze, którą rycerze zachowywali na ich ojczystej planecie Isorze. W grze przedstawiony jest jedynie Spiral Order - grupa osobników przypominających wojsko.

Jako wojsko są oni poddani swoim przełożonym, zgodnie z rozkazami wykonywują rozmaite misje, posiadają także hierarchie rang.

HistoriaEdytuj

Rycerze pochodzą z Isory, na której miała miejsce wojna z Morai, która zdziesiądkowała Rycerzy.

Członkowie Spiral Order uciekli do kosmosu za pomocą statku Skylark, aby szukać tam ratunku dla swojej rasy. Znaleźli obcą planetę Cradle, której część zdawała się posiadać dostateczną do tego moc, jednak nieznana siła zniszczyła ich statek, sprawiając, że tam utknęli. Teraz rycerze próbują otworzyć jądro Cradle, aby wykorzystać je do zasilenia Skylarka i uratowania ich ojczystej planety.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki