Boss (pol. szef) to określenie dla specjalnych potworów, wyróżniajacych się większą siłą oraz wyglądem. Występują one na końcu specjalnych lokacji, w większości wymagają przyjęcia specjalnej taktyki oraz pokonania ich, aby ukończyć poziom. Dzielą się one na pięć typów:

Główni BossowieEdytuj

Są to stwory, które gracz musi pokonać, aby ukończyć główną kampanie gry. Występują one w specjalnych, niezmiennych lokacjach. Lokacje te występują w Arcade po jednej na bramę, w efekcie czego gracz musi pokonać jednego Bossa, aby przejść je od początku do końca na raz.

Pokonanie bossa jest nagradzane specjalnymi tokenami w liczbie od 1 do 4, kilkoma czerwonymi Treasure Box, oraz Recon Module.

Lista głównych bossówEdytuj

Bossowie z Shadow LairEdytuj

Bossowie z Shadow Lair to odmiany głównych bossów, zainfekowane przez Swarm, możliwe do spotkania tylko w Shadow Lair, cechującymi się podobnym wyglądem do nich, jednak zwiększoną siłą.

Pokonanie takiego bossa jest nagradzane specjalnymi tokenami w liczbie od 2 do 8, dużą ilością czerwonych Treasure Box oraz Echo Stone.

Lista bossów z Shadow LairEdytuj

MinibossowieEdytuj

Minibossowie to unikatowe stwory cechujące się unikalnym wyglądem i zwiększoną siłą od zwykłych potworów, jednak mniejszą od głównych bossów. Ich pokonanie nie jest specjalnie nagradzane. Występują one w misjach.

Lista minibossówEdytuj

SubbossowieEdytuj

Subbosowie to bossowie podobni do bossów głównych, jednak nie są oni wymagani do przejścia gry, a, żeby ich spotkać należy spełnić pewne warunki. Ich pokonanie jest nagradzanie unikalnymi przedmiotami.

Lista subbosówEdytuj

Bossowie eventowiEdytuj

Bossowie eventowi to bossowie, z którymi można walczyć tylko za pomocą, bądź w okresie trwania eventu. Są one powiązane z innymi typami bossów.

Lista bossów eventowychEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu